smile before you read! :) hehe

stoorryy Moryy~

22 April 2012

Saya Lulus ujian memandu JPJ

Hye kawan-kawan!
Damn! lamanya tak post something dekat blog!
Rindu tak rindu tak? hehe *perasan*

aku nak share perasaan gembira aku kat sini.
haaa.. GEMBIRA apakah?
Ehem.. ehem...
heeee
Pada tarikh 19/04/2012
FATIN FARHANA BT MOHAMAD HILMI (me)
telah LULUS dengan jayanya ujian JPJ *peace*
seriously banyak gila dugaan.
Dengan tester gatai.
dah la gatai, ajar benda yang boleh fail jpj test pulak tu = ='
seriously sakit hati!

Fyi, aku sorang ja yang bawa bantal.
Aku dapat pakcik JPJ yang sangat-sangat garang T_T
calon-calon sebelum aku semuanya fail-fail belaka.
bila pakcik JPJ tu panggil nama aku, aku rasa macam nak MENJERIT!
"tidaaaaaaaaaaakkk kenapa mesti akuu??"
before start dah kena marah okey.. *down*
time dah sampai tengah-tengah jalan pun kena marah okey. *down*
tapi apa boleh buat? aku hanya mengikut undang-undang :) *angel*
markah ujian jalan raya aku atas pagar 16/20
ujian bukit, parking, tiga penjuru = perfect! :) -alhamdulilah-
Seminggu daripada tarikh nie, aku akan dapat lesen p :)
seriously bangga bcoz aku sorang ja dalam Form5 yang ada lesen kereta!
woooppsss! I'm Flying!! :3
- Nak tips? aku akan post.. cuba tengok post atas2 :)-


After that, dengan semangatnya aku pergi sekolah!
haaa.. kenapa aku pergi ke sekolah?
Hello, aku bukan nak pi belajar :D
it was CARNIVAL RELAY!!
hehe SMK IBRAHIM sahaja yang menganjurkan hari special nie.
SEKOLAH HAMPA ADA?
 *berlagaknyaaa*
fyi, relay nie adalah acara balapan.
Kami bersaing di antara semua kelas dalam satu form.
so, semangat cinta terhadap kelas sendiri membuak-buak pada hari itu :D



t-shirt class :)

The End :3



No comments:

Post a Comment